סגן השר קרא חושף: "אני הולך לספר לדרוזים דברים שהם לא יודעים" • האזינו

    דוד לזר 1 Comment on סגן השר קרא חושף: "אני הולך לספר לדרוזים דברים שהם לא יודעים" • האזינו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שני) אירעה תקרית חמורה שבו ביצעו עשרות תושבים דרוזים – לינץ' בפצועים סורים שהועברו מסוריה לישראל על ידי חיילי צה"ל.

    הדרוזים רדפו ליד מג'דל שמס אחר אמבולנס צבאי שהוביל לטיפול רפואי פצועים סורים באורח קשה. הם השיגו אותו ליד היישוב נווה אטי"ב, יידו עליו אבנים, השתלטו על הרכב וביצעו לינץ' בשני הפצועים הסורים. אחד מהם נרצח ומצבו של השני מוגדר אנוש. באירוע נפצעו קל שני חיילי צה"ל, רופא ונגד.

    הבוקר אמר סגן השר איוב קרא הנמנה על בני העדה הדרוזית ב'מדברים אקטואליה' עם דוד חכם ומני גירא – שוורץ ב'קול חי' כי כעת הוא בדרך לפגישה עם ראשי העדה הדרוזית וכי "אני הולך לספר להם היום הרבה דברים שהם לא יודעים – שהם ידעו כמה הם טעו בכל העניין הזה".

    "הכעס על כך שישראל מטפלת בפצועים, טרוריסטים, של ג'אבת אל נוסרה שזה אל קאעידה ודאעש וזה דבר שהוא אבסולוטית לא נכון, אבל התקשורת של נסראללה והשלטון הסורי מצליחות לשטוף להם את המוח(…). אין בכלל מחלוקת, יעלה על הדעת שישראל תסייע לארגוני אל קאעידה ודאעש? השלטון הסורי בעל עניין, הוא נלחם בהם והם נלחמים בו, להכניס את הדרוזים לתוך הקלחת, זה ישראל תיכנס למערכה הזאת בדלת האחורית והוא מצליח. יש אינטרס לנסראללה וגם לאסד להבעיר את האיזור שיעבור לכיוון ישראל ואנחנו לא ניתן שזה יקרה מכיוון שזה לא נכון. נכון, הדרוזים לא מבדילים בין צבא סוריה החופשי המזוהה עם האופוזיציה, לא מבדילים בינו לבין אל נוסרה וללא הקשר הזה לא היינו יכולים לסייע לאחינו(…).

    בהמשך אמר: "יש הרבה דברים חסויים, יש דברים לא גלויים ואני אומר לך, הפצעים הללו לא יכולים גם לעזור לאחינו הדרוזים בצד השני. יש דברים שהם יותר נסתרים ולא גלויים(…). אמרתי שיש בעל עניין, קוראים לו נסראללה, האופוזיציה נלחמת בהם, המשחק הוא בין האופוזיציה לבין אסד ונסראללה וכל הדרוזים שתמכו עד היום בשלטון, עושים יד אחת כדי להביא למצב שהדרוזים כאן יפעילו את קשריהם בתוך מדינת ישראל כדי שמדינת ישראל תשנה כיוון ותיכנס לסייע".

    עוד הוסיף סגן השר קרא: "אני לא מפחד מאף אחד. בשבילי קודם כל מדינת ישראל קודש קודשים. אני קודם ישראלי ואחר כך אלוקים ברא אותי היכן שברא אותי".

    "הייתה לי שיחה ארוכה עם ראש הממשלה ואני מעריך אותו ואני יודע כמה הוא עושה למען הדרוזים ועשה ויעשה. הוא אמר שהוא מתפלא איך אנחנו משחקים לידים של אויבי ישראל, שזה לא נכון אבסולוטית, שאיש כאן לא מעלה על דעתו לחשוב להביא לכאן טרוריסטים ולטפל בהם." בסיום הראיון אמר כי הוא בדרכו להיפגש עם בכירי העדה על מנת להרגיע את הרוחות: "אני חושב שחברי הכנסת לא יודעים, אני יודע, אולי עוד מישהו יודע אולי, אני הולך לספר היום הרבה דברים שאולי לא הייתי מספר ואני מקווה שהם יבינו כמה טעינו

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה לא עושים את התוכנית עם מני גדא ואריה ארליך זה 100 פעם יותר טוב